[Csaladtortenet 2] Gilice death notice

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 09:28:28 CEST

*Kedves Kutatòk,*
*Köszönom!*

Ezt a gyászjelentést láttam. Tudom ki a Gilice személeyk akik rajta vannak.
Gilice Géza elveszett a ww2 (muszály május 1944 után), és azt sem találom
informacio mikor kérdestem Szabadka levéltár. *Értem ebböl a gyászjelentés
lehet tovább keresni. *Van 3 Gilice akik vannak sorólva Subotica vesztessék
ww2 de azokat az apukám nem gondolja rokon. Az is kicsit különleges.

*Hátha esetleg van adat (gyászlevél?) mikor Dàniel meghalt 1970. De nem
kapom meg Szabadkáról. *Jövöre megyek személessen. Jó lenne megtudni
elötte, mert akkor többet tudok kutakodni ha oda utazok, meg esetleg ha
Magyarországon is van keresni való dolgok. *Nem tudom azon az adaton mikor
meghalt irja-e az anyakönyvszám? *Nincs semmi név s dátum a temetöbe "due
to varius reasons".

*Kaptam egy dátum mikor eskudött Dániel meg Francziska,* de nem kaptam
adat, csak egy semély irt a "Subotica city registration" Meg kérdeztem,
nincs válasz eddig. *A Kalocsai e-leveltar úgy látom mutatja esküvés
1900-ig a Sz Teréz templom. A Dániel esküdött 1902 / 1 február akkor élt
Szabadkán.* Approx 1900 költözött Felsö Kelebiáró (amit édes apukám halotta
mesélte Dániel)l le Szabadkára.

Probáltam email a Sz Teréz, de esetleg nincs idö ilyesmire onnan
válaszolni. ùgy értem a Sz Teréz a fö-templom.

*Mégis ciffra ha szuletett Vinze és asztán átmenni Gilicze-névre, és hogy
eszt senki egyáltalán nem tudja. *A Gilicze Dániel voltak 6 testvér (4 fiú
és 2 lány). Esetleg egy ember Gilicze István volt legidösebb. Egy testvér
maradt Magyarba a háború után (István). Pontossan nem tudom a többik.
Gilicze Katalin lakott Szabadka/Kelebija gondolja apukám mert ugy nevezte
Kata Néni (testvér a Dánielnak).

Gilicze Dániel volt 4 gyerek (2 lány 2 fiú - de egyik  fiúGéza elveszett a
ww2). Akkor csak nagyapám maradt fiú és neki csak egy gyerek lett (az én
apukám). Igy valahogyan lassan elvesztek a dolgok.

Nem tudom mikor lett sima "c" a GILICE , de a ww1 után és ww2 vége elött.
Esetleg mert Szabadkán ugy akarta a hivatalos helyek irni? Nem értem. A
MÀV-nál 1909 irták Gilicze meg akkor is mikor szuletett nagyapám Szabadkán.
A gyaszjelentésbe 1944 irják Gilice.

Esetleg ezek dolgok "too private" a forumba, nem tudom :)

Nagyon sok adat van Kalocsai e-levleltár, fantasztikus!

*Szép napot kivánok!*
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*