[Csaladtortenet 2] Hatszázezer magyar hadifogoly azonosító kartonja fog hazatérni

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 15:42:42 CEST

Kedves Macsekok, bizonyára már hallottatok róla, de mégis megosztom a hírt.
A családomból is több felmenőm szovjet táborokban raboskodott, bár régebben
orosz fordítók segítségével próbáltam az ottani levéltárakkal kommunikálni,
nem kaptam választ. Most végre újabb adatokhoz juthatunk majd őseink
hadifogságáról.
Hatszázezer magyar hadifogoly azonosító kartonja fog hazatérni Az
Orosz-Magyar Levéltári Vegyesbizottság megállapodása értelmében
Magyarország megkapja hatszázezer, a második világháborúban szovjet
táborokba került magyar fogoly azonosító kartonját – jelentette be Juraszov
Andrej Viktorovics, az Orosz Levéltári Ügynökség (Roszarchiv) helyettes
vezetője, az Orosz-Magyar Levéltári Vegyesbizottság orosz társelnöke
hétfőn, az Országházban.

https://hungaryfirst.hu/index.php/cikkek/2019-10-14/hatszazezer-magyar-hadifogoly-azonosito-kartonja-fog-hazaterni?fbclid=IwAR1ObXgDJs6mtyP6uETqqhOAeqGdTQApqKuwNBmp3zPnPCLFnadm5rm7xZI

Üdvözlettel Erik

Bez