[Csaladtortenet 2] Gilicze question again

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 09:48:29 CEST

Köszönöm!!

Én is kerestem familysearch a Gilicze Dániel és nem jön elő, kerestem másik rokon is, nem találom.  Gondoltam ezért mert eddig senki kereste?

Gondoltam esetleg kicsit könnyebb keresni Gilicze Dániel mint Tóth Francziska, de őtet is próbáltam meg más őseim is.

Esetleg ha a Dániel család Felső Kelebia előtt más hol laktak. Nem lehet tudni. Próbáltam kérdezni hogy oda-e mentek népek lakni “like a group of people coming from elsewhere to settle down and start farming, as I understand Kelebia was some sort of puszta with only a few cottages”.

Apukám szerint a Dániel Felső Kelebiáról mesélt de nem említette a Tompát. Sose beszélt a szüleiröl. Dániel több évig élt a fiánál (meg apukám is persze) akkor laktak Alsó Kelebia (Kelebija). Tudom melyik cím. Ez elég sok évig úgy volt, együtt éltek.

Kedves üdvözlet
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice