[Csaladtortenet 2] MNL projekt

Ilona Ari ariilona at gmail.com
2019. Okt. 22., K, 06:55:25 CEST

Kedves Juli!
Teljesen igazad van! Egyre több helyen tapasztalom, hogy a közérdeklődésre
számot tartó híreket csak a Fb-on keresztül lehet elérni. Sajnos ez a
tendencia általános, ezért javasolható, hogy aki hozzájut valamilyen
információhoz, ossza meg e-mailben is a Fb fiókkal nem rendelkezőkkel is.
Üdv. Ica

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 22.,
K, 0:20):