[Csaladtortenet 2] FB + google

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2019. Okt. 22., K, 07:18:03 CEST

Megmondom őszintén: kicsit furcsállom ezeket a szavakat...
Nem szándékom levélcunamit indítani, de halkan szólok, hogy lehet venni egy
nagy levegőt és akár hamis adatokkal regisztrálni a fb-ra.... senki nem fog
rólad megtudni semmit, ha ettől félsz. Szerintem annak van félnivalója a
fb-tól és a google-tól, aki a Büntetőtörvénykönyv egyes tényállásait
megvalósító cselekményekkel kapcsolatban "keres" a neten és ezáltal valóban
könnyedén azonosíthatóvá válik a keresési előzmények alapján.
Más: én például "elvből" sokáig "direkt" nem akartam mobiltelefont, de
hosszú évek óta pedig az okostelefonok legújabb fejlesztéseit is az elsők
között tesztelem.
Összességében tehát nem igazán értem a viszolygást a fb-tól. Nem kell azon
lógni naponta öt órát, de én például olyan  (a családfakutatásom
szempontjából is!) hihetetlenül hasznosnak bizonyult  (elsősorban német,
osztrák, örmény, amerikai, horvát, cseh) FB-csoportoknak vagyok tagja,
amelyek nekem sokat segítettek.
Üdv,