[Csaladtortenet 2] FB + google

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2019. Okt. 22., K, 08:26:05 CEST

Kedves István!
A probléma gyökerét nem érted, ha azt javaslod, hogy "hogy lehet venni egy
nagy levegőt és akár hamis adatokkal regisztrálni a fb-ra."
Vagyis lehet elvtelenül, gerinctelenül élni, előnyökért feladni bármit,
hisz mindenki ezt csinálja, bolond aki nem!
Nos nem, nem lehet.
A FB-al az a baj, hogy minden kattintással bevételt generál egy olyan
kapitalista, profitorientált magánvállalkozásnak, amely bevételeinek jó
részét politikai befolyás megszerzésére és politikai befolyásolásra, saját
értékrendje szerint meghatározott "nevelésre" használ, és saját anyagi
érdekei szerint cenzúrát alkalmaz, bevételeiből adót nem fizet. Akkor is,
ha álnéven, gyáván elbújva, ha csak a haszonért kattintgatsz, és közben azt
képzeled, hogy így nem tolod a FB szekerét. Tolod. És leginkább azok
tolják, akik azzal védekeznek, hogy "én nem politizálok, engem nem érdekel
a piszí helyes-helytelen közbeszéd, én nem osztok meg semmit, az én
egyesületem csak egy apolitikus sportklub vagy családfakutató civilség,
esetleg a falusi gázszállítás aktualitásit vagy a nyugdíjasklub ártatlan
ügyeit tárgyaljuk meg a legmodernebb és leggyakorlatiasabb módon, semmi
közöm egyébként az FB-hez, de tök jó a szolgáltatása"!
Minden egyes kattintásnak reklámértéke van.
Álláspontom szerint nem én maradok le a FB-on megosztott információról,
hanem a FB használók maradnak le az én tudásomról.
Mit szólnál hozzá, ha megfordítanám, és azt állítanám, hogy a FB használók
gerinctelen nyavalyások? Bizonyára felháborodnál. Vagy már fel is
háborodtál.
Én is a "lehet levegőt venni ..." javaslatodon.

üdv:

gy.
És persze igazad van, ez a vita nem idevaló (kár volt itt generálni),
úgyhogy a magam részéről le is zártam.

Borsy István <borsyistvan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 22., K,
7:18):