[Csaladtortenet 2] ONLINE kutatás Debrecen Ref. Levéltárától

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2019. Okt. 26., Szo, 00:18:08 CEST

Kedves Juli,

Kulfoldrol, minden egyhazi adatbazisra es a MACSE-re is atutalassal tudok fizetni a transferwise oldalt hasznalva.

Magyar becelzott bankszamlaszamot beirod, pontosan mennyi FT-ot vagy USD-t vagy EUR-t kivansz odakuldeni, szamlatipustol fuggoen, ahogy szamos helyen devizaszamlakbol is valaszthatsz, igy fizethetsz “normalis” modon bankkartyaval, vagy bankodat hasznalva, amelyik szimpatikus.

Nem lehetetlen megoldast talalni.

Udv,
Tunde

Sent from my mobile phone