[Csaladtortenet 2] ONLINE kutatás Debrecen Ref. Levéltárától

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2019. Okt. 26., Szo, 21:50:56 CEST

Kedves Juli, es Levlistasok!

Tegnap beszamoltam a Debreceni Reformatus Leveltar oldalan a tapasztaltakrol.
Mivel nem volt szandekomban kutatni ebben az evben a honlapjukrol, azert irtam, hogy csak a jovo evtol szeretnek  elofizetni.
Ma kaptam egy nagy meglepetest a Leveltar vezetojetol. Itt kuldom alairasa nelkul.

“Az előfizetése érvényességét úgy állítottam be, hogy a 2020. október 25-ig nyugodtan kutathat. Az árak egyébként sem fognak változni, és ebben az évben átutalásra sincsen szüksége, örülünk, hogy regisztrált. A megadott adatai elegendőek, az adatokat a jelenlegi levéltári törvény és rendelet szerint kellett kérni Öntől. Mindegy, melyik országból kutat. Hálás vagyok, hogy igénybe veszi a szolgáltatásunkat.”

Bar cask ilyen, vagy hasonlo hozzaallassal  birnanak a tobbi  Leveltarak, vagy azok az intezmenyek, akik valojaban azt szeretnek, hogy kutassanak naluk.
Ez egy joszandekkal rendelkezo egyesulet. Le a kalappal elottuk!

Ha valakinek nem tetszik valami, azt kozvetlen annak a szemelynek, vagy a tarsasagnak kellene megirnia. Hatha tudjak korigalni az eszrevett hibakat.

Minden esetre nalam elnyertek az ev on line  kutato leveltar cimet.

Legyen szep hetvegetek.

Udv. Marcsi.

Sent from Mail for Windows 10