[Csaladtortenet 2] Aradszentmárton családkönyv

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Okt. 30., Sze, 10:55:02 CET

Kedves Kutatótársak!
Végül megrendeltem az Aradszentmártoni családkönyvet, és tegnap meg is
jött. Két vaskos kötetben összesen 1585 oldal. Különösen nagyra értékelem
ezt az irdatlan nagy munkát, mert letöltöttem a FS-ről az aradszentmártoni
anyakönyveket, de olyan összevissza vannak az oldalak fényképezve, hogy
lehetetlen keresni bennük. Tavaly nyáron elkezdtem szétszortírozni őket
anyakönyvtípus és évszám szerint, de helyenként szélmalomharc, mert - a
nehéz olvashatóság mellett - nincs mindig elég információ a képen, hogy el
lehessen dönteni, hová való, ezért néhány hét után elnapoltam ezt a
projektet. Most már végleg :)

Röviden: ha valakinek szüksége van belőle adatra, szívesen megnézem (még
péntekig, utána meg csak nov. 25. után).

Üdv,
Anna
U.i.: Bónuszként kaptam még egy "Samatimer Jahreszeit 2015" füzetet és egy
245 oldalas "Sanktmatriner Flure Häuser und Straßen
1724-1824-1937-1974-2018" című könyvet is, tele képekkel.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 8., K,
13:55):