[Csaladtortenet 2] Aradszentmárton családkönyv

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Okt. 31., Cs, 10:47:09 CET

Kedves Anna! Az ancestry.com -fizetős- adatbázisban, az Arad megyei helységek között az eredeti anyakönyveket fényképezték le , a római katolikusok anyakönyveit. Szép olvasható és jó minőségi képekkel. A BB21-ben kutatható térítés nélkül. / nem cukkolni akartalak, ha nem elérhető ez a kutatási forma, de talán másoknak figyelemfelhívás lehet/.  Sajnos a Stuttgartban készült, Romániából származó anyakönyvek fényképezése elég viharvert, formáját, minőségét és rendezettségét tekintve. Ezzel együtt, hogy örültem, amikor évekkel ezelőtt Dettán megtaláltam a az egyik felmenői mellékszálamat. Talán több türelem kell hozzá, mint ami eredményt hoz. A családkönyvvel kapcsolatban csak kérdezném, hogy az időközben betelepültek, cc. 1860 után, vagy a 1900-as években csak a német családokat tartalmazza, vagy átfogó  és részletes adatolású?   Üdv.: Páli Pista