[Csaladtortenet 2] adatvédelem és családfakutatás

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2019. Sze. 1., V, 09:21:11 CEST

Kedves Marcsi és Listatagok!

Az aggodalom nagy részét én sem értem.
Célját elfogadom, de ez sem arra megy, amerre szánták.

A facebookon való - főleg nyilvános - megosztás szerintem egyenlő a
közzététellel.
Az ott levő adatokat azért osztják meg, mert azt szeretnék, hogy más is
lássa.
(Onnan a facebookon kívülre vinni adatokat talán aggályos lehet, de ha
figyelembe vesszük, hogy már nem a facebook van az interneten belül, hanem
az internet a facebookon belül, akkor ez szinte nevetséges túlaggódás.)

Lehet, hogy kicsi a fantáziám, de nekem még semmi használható ötletem nem
volt,
hogy élhetne bárki vissza egy reggeli rántotta fotójával, a kettővel
azelőtti lakhelyével, születési évvel, de akár az anya nevével is.

üdv: Szabó Előd