[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / adatvédelem és családfakutatás

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Sze. 2., H, 16:32:28 CEST

2019.09.02. 8:24 keltezéssel, Hunyady László írta:
> Olyan álláspontot is hallottam már, hogyha egyszer egy élő személy
> adatai fenn vannak az interneten, akkor az már közzé lett téve, tehát
> arra a törvény nem vonatkozik rá.
Az Inetrenet már ilyen. Ha valami egyszer felkerült, az jóvátehetlenül
ott van. Például az achiváló szolgáltatások miatt is.
> Valaki világosítson fel, hogy most mit tegyek az így összeszedett
> "személyiségi jogokkal védett" adataimmal, ha egy kutatótárs elkéri tőlem?
Javaslom, hogy a nyíltan feltett kérdésre csak a feladónak válaszolj.
Habár előfordulhat hogy két idegen közötti levélváltás esetleg olyan
adatot tartalmaz, amely engem is érdekel.

Úgy tudom, hogy - például ez a lista is kereshető a google szolgáltatás
segítségével, tehát totálisan nyilvános.   Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása