[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / adatvédelem és családfakutatás

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2019. Sze. 2., H, 08:24:05 CEST

T. Kutatók!
Nekem csak az a problémám ezzel, hogy egyes élő személyek számtalan u.n.
kényes adata (pl. vallás) megtalálható a lexikonokban, ki-kicsoda stb.
könyvekben.
Ezeket akkor be kell zúzni, és több ilyen lexikont nem lehet a jövőben
kiadni?
Olyan álláspontot is hallottam már, hogyha egyszer egy élő személy
adatai fenn vannak az interneten, akkor az már közzé lett téve, tehát
arra a törvény nem vonatkozik rá.
Valaki világosítson fel, hogy most mit tegyek az így összeszedett
"személyiségi jogokkal védett" adataimmal, ha egy kutatótárs elkéri tőlem?
üdv.
Hunyady László