[Csaladtortenet 2] Waltner

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Sze. 2., H, 17:53:23 CEST

https://www.familysearch.org/tree/person/sources/LCBH-JZM

Azt már ki tudom olvasni, hogy a Tabánban született. A bejegyzés dátum
alatt halványan 29 látszik.Az a sejtésem, hogy 29-én született, és 31-én
keresztelték.
Az alatta levő sort nem tudom elolvasni. Ez Franciska Waltnerre
vonatkozik, vagy esetleg az évvégi összesítés?  A "személy" szó tűnik
ki, de ezt lehetetlennek tartom, hiszen a dokumentum latin nyelvű.
Másik kérdésem, hogy a mai Budapest alá került valamennyi helység, amely
azelőtt önálló volt? Vagy keverednek egymással az egyházközségek és a
városok?   Üdv, János
--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása