[Csaladtortenet 2] Waltner

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Sze. 3., K, 06:35:49 CEST

> https://www.familysearch.org/tree/person/sources/LCBH-JZM
Rövidebben/egyszerűbben:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6L99-5K?i=317&cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AV4JD-MH2
Jobb oldali lap teteje.

> A bejegyzés dátum alatt halványan 29 látszik. Az a sejtésem, hogy 29-én született, és 31-én
> keresztelték.

Nem tudom, az utólag beírt "p. 29" és "310" mit jelentenek, de semmi
közük Franciscához.

Waltner Wencel és Possater Katalin leányát Franciskát dec. 31-én
keresztelte Bruttmann Adalbert atya, keresztszülők Kretzer Mátyás és
Mayer Magdolna, lakhelyük Tabán.

> Az alatta levő sort nem tudom elolvasni. Ez Franciska Waltnerre
> vonatkozik, vagy esetleg az évvégi összesítés?

A következő sor az évi összegezés: Summa totalis Masculo. 167, Femel.
144, vagyis összesen 167 fiút és 144 leányt kereszteltek.

> A "személy" szó tűnik ki ...

Én nem látok sehol "személy" szót. Az összegezés után Incipit Annus
1798 "kezdődik a 1798. év".

Juli
/\ /\