[Csaladtortenet 2] hiányzó XVIII. kerületi halotti anyakönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Sze. 2., H, 19:26:29 CEST

Kedves Kutatótársak!
Válaszolt a FS!
Írtam, nekik, hogy hiányzik a két kötet, és két nap múlva válaszoltak - bár
sajnos csak széttárták a karjukat, hogy ők mindent lefényképeztek, amit
megkaptak:
"As you mentioned in your email, there are two volumes missing from the
catalog entry you sent. FamilySearch generally films all volumes made
available to them.  We are sorry we have no further information on the
volumes not listed."
Gondolom mehetek a levéltárba...
Üdv,
Anna