[Csaladtortenet 2] hiányzó XVIII. kerületi halotti anyakönyvek

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2019. Sze. 3., K, 01:40:57 CEST

Ha jól tudom a polgári akv-ket egy vidéki magyar levéltár dolgozói filmezték
le a mormonok megrendelésére. A filmek elején mindig rajta van hogy hol
mikor készült. Szerintem nekik is írjál (a meglévő előző film alapján), hogy
a saját belső nyilvántartásuk szerint megérkezett-e ez a film hozzájuk az x
levéltártól és ők kiadták-e a végén a munkát készen a mormonoknak. Gondolom
valami precíz átadás-átvételi jkv.-k, vagy szállítólevelek, szerződések
készültek. Elvégre egy levéltárról beszélünk...