[Csaladtortenet 2] hiányzó XVIII. kerületi halotti anyakönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Sze. 3., K, 22:45:05 CEST

Kedves Kutatótársak!
Péter ötlete tényleg remeknek bizonyult: a BFL kutatószolgálata egy órán
belül válaszolt:
"A kérdéses évkörök le lettek filmezve, mi be is digitalizáltuk. Nálunk a
kutatóteremben kutathatóak." (és megadták az összes nyitvatartási időpontot
- meg kutatási szabályzatot...).
Tehát ezek szerint a FS kavarhatta el valahogy a dolgokat (még azért nekik
is megírom ezt...)
Üdv,
Anna

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 3.,