[Csaladtortenet 2] Asztali katona

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Sze. 8., V, 18:14:29 CEST

A gugli utolsó találata ez volt:
https://en.mandadb.hu/common/file-servlet/document/744902/default/doc_url/1908_teljes.pdf

Ebben "A tűzoltók hőse" c. tréfás költeményről értekezve ez szerepel:
"Szikrássy Ferencről, a hires-neves tűzoltóparancsnokról szól az ének s
öreg szógájáról, Michael Kormos-ról, aki afféle asztali katona, de
elköltözött apja révén szent Péterrel is tartja a rokonságot."

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 8.,
V, 18:04):