[Csaladtortenet 2] Asztali katona

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Sze. 8., V, 18:26:36 CEST

Valahogy sikerült legörgetnem a kép feliratáig, úgyhogy egész jó volt a
tippem :)
" Asztali katona " az 1930-as évekből! A kiscsákói kastélyban teljesített
"szolgálatot" a GEIST családnál !

A hozzászólásokból pedig kiderül, ki van a képen: Janecska Lajos,aki később
Vereczkei Lajosra változtatta a nevét.
Sajnos az idézett halotti anyakönyvben nem ő szerepel.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 8.,
V, 18:14):