[Csaladtortenet 2] Fura

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Sze. 18., Sze, 21:06:59 CEST

2019.09.18. 18:59 keltezéssel, Lengyel, Jánosné írta:
> Nem lehet, hogy az 1836-os házasságkötés bejegyzéséhez utólag írták Túri
> Anna nevét? (más írásnak tűnik). Kácsor Judit 1847.03.04.-én meghalt,
Érdekes, most látom, hogy Túry Anna 1820-ban született, tehát 27 évesen
ment férjhez. Ez nem jellemző arra a korra és arra a környezetre.
Dédanyám például 15 évesen ment férjez és 16 évesen már szült. Első
gyermeke Zana Anna, akinek nem találom a nyomát, de egy ellenőrzetlen
adat szerint megérte a XX. századot.

Sajnos, a Familysearch-ön is össze vannak keverve az adatok. Mindkét
asszonnyal kötött házasságot azonos dátummal jelölték meg (1836).   Üdv,
János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása