[Csaladtortenet 2] Fura

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Sze. 20., P, 17:21:53 CEST

Lehet, hogy én vagyok az egyetlen, aki kliensprogramot használ. A listán
a többiek (ahogy látom) webmail-t használnak levelezésre, elsősorban
gmail-t. Ez a program alapból felülre teszi a választ (és valószínűleg a
freemail, hotmail szintén).
Ha a többséget zavarja, szívesen átállok a toppost megoldásra, ezt a
Thundebird lehetővé teszi. Mellékelem a megoldást.  Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása