[Csaladtortenet 2] Hungaricana adatbázisból letöltés miképpen lehetséges ?

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2019. Sze. 22., V, 17:53:00 CEST

           Kedves Kutatótársak !

           A Hungaricana levéltári adatbázisából
( Mária Terézia Úrbéri Tabellák) szeretnék
letölteni néhány oldalt. Sajnos letöltési
lehetõséget nem találok az oldalakon
:-(  Régebben már hasonló ügyben kértem
segítséget, amit két kedves tagtól meg is kaptam
de a levprogramomból eltûntek a a segítõ ill.
magyarázó levelek. Most ismét megkérdezem:
miképpen lehet a kívánt oldalt letölteni a
Hungaricana levéltári adatbázisából ? Kérlek, segítsetek.

Elõre is hálásan köszönöm:  Marika B. Villányiné