[Csaladtortenet 2] Gyűjtőtábor Gödöllőn

Végső István istvan.vegso at gmail.com
2019. Sze. 23., H, 09:22:34 CEST

Üdvözlet! Ezekkel, az akkori történelmi eseményekkel pont ez a legnagyobb
gond, hogy nincsenek, vagy nagyon kevés névsor van. Pláne, ami úgy
kezdődik, hogy a "szovjetek elvitték". Végső István

Moró Alfonz <moroa at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept. 22., V,
17:33):

> Kedves MACSE tagok!
> A családi hagyomány szerint apámat 1945 telén a szovjet katonák
> begyűjtötték Pesten, a Kőrúton. Hogy mi volt a cél azt nem tudom, de azt
> igen, hogy a Gödöllőn lévő gyűjtőtáborukba szállították. Szerencsére onnan
> kalandosnak mondható módon megszabadult.
> Érdekelne, hogy szerintetek, meg lehet-e találni valahol a Gödöllőn
> összegyűjtött, "hadifoglyok" névsorát.
> Előre is köszönöm segítségeteket. Üdvözlettel: Moró. Alfonz

Üdvözlettel:
Végső István

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt
áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett, illetve
az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet
címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az
üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt
mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az esetben
tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia,
elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal visszaélnie.

This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity
to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not
the intended recipient, please telephone or email the sender and delete
this message and any attachment from your system. Please note that any
dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated above by the sender is unauthorised and
strictly prohibited.