[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítségkérés (Ausztria - stockerau-i anyakönyv, gót betűk)

Anna Magyar magyaranna93 at gmail.com
2019. Sze. 25., Sze, 20:26:12 CEST

Sziasztok!

Valaki aki ismeri ezt az írásmódot, tudna segíteni kiolvasni egy anyakönyvi
bejegyzést? Én értem a németet, de ezt a szöveget mindenféle betűtáblák
átnézése után sem vagyok képes kibetűzni, annyira idegen a szememnek... :)

A bejegyzés két külön oldalon van, mert pont odakerült egy papír, ezért az
anya adatai pár oldallal odébb vannak.

221. bejegyzés, Heinrich sora érdekelne (Nack Henrik)

A bejegyzés első fele:
http://data.matricula-online.eu/en/oesterreich/wien/stockerau/01-20/?pg=124

A bejegyzés második fele:
http://data.matricula-online.eu/en/oesterreich/wien/stockerau/01-20/?pg=126

Főleg az apa és az anya adataira lennék kíváncsi, mert látom hogy meg van
nevezve az ő apjuk is (Henrik nagyszülei) csak nem látom a neveket.

Köszönöm szépen előre is, hatalmas segítség lenne!

üdv,
Anna

--

-