[Csaladtortenet 2] Gál, Gaál

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 1., Sze, 13:40:08 CEST

Kedves Tamás!
Lehet, hogy kissé elrugaszkodott a következtetésem, de szerintem csak
valami olyasmiről van szó, hogy a kiskorú menyasszony házasságát valamilyen
jogi akármicsoda Tiszafüreden engedélyezte.
Így olvastam ki, a félreolvasás és -értelmezés jogának fenntartásával ;)

Sponsa minorennis ...? ......? jurisdictionis p/soliticae d d Tiszafüred 12
Novembris 1859 anno 816 q.a.b.

Üdv,
Anna

Ecccccc Taaaaaaaa <ecseki at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 1., Sze,