[Csaladtortenet 2] Gál, Gaál

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Ápr. 1., Sze, 12:52:50 CEST

Köszönöm szépen, ezt írtam hogy a nevét rosszul írták be a házassági
anyakönyvbe (ezt az egyik gyerekénél is javították ugyanúgy az egri
egyház), de mi lehet az a latin szöveg alatta?
Azt lefordítaná nekem valaki?
Előre is köszönöm.

Tamás

Farkas Cserményi <chermeny at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 1.,