[Csaladtortenet 2] segítségkérés - Kiskunfélegyháza, Kunszentmárton, Karsai családok

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2020. Ápr. 1., Sze, 19:06:19 CEST

Kedves Balázs!

Mint elég sok család Kunszentmártonban, a Karsai család is több néven
szerepelt az első anyakönyvekben. (így például a következő nevek váltakoztak
Kopvács-Benke, Kőházy-Farkas, Balla-Kiss, Dósa-Gojsza, Fazekas-Polyák,
Fényszarusi-Kelemen, Tóth-Berényi,
Sárkány-Juhász, Mészáros-Oroszi, Örsi-Juhász, Nagy-Fejes, Szabó-Vincze,
Kiss-Galsay, Ficsór-Borsos, Födi-Réti stb)

Kutatásaim szerint a Karsai név több helyen az Ádám családnévvel
azonosítható. (egy család pedig a Szabó névvel)
Próbáld meg Kiskunfélegyházán is, hátha több családnéven "futottak" őseid.

üdv
B. Zoli