[Csaladtortenet 2] Keresem Mezei ? családtagot ..Puskásné

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Ápr. 2., Cs, 15:59:06 CEST

Kedves Puskásné! Szlovákiában a polgári születések nem elérhetők az
interneten. Ha szerencséd van, akkor esetleg az egyházi anyakönyvekből
néhányat megnyújtottak. Lontó-mai nevén Lontov, ahogy Márki László írta a
rkat vallásúakat 1714-1896. Szakállason anyakönyvezték, az evangélikusoka
Százd- on 1793-1895.  Marad, a Lévai levéltár, személyes érdeklődés és helyi
kutatás.   Üdv.: Páli Pista