[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Ápr. 3., P, 11:05:23 CEST

A program valóban zseniális. Töltöttem már le nemindexelt anyakönyveket.
Nem jön létre excel fájl, de létrejön az anyakönyveket tartalmazó
könyvtár, ott helyileg lehet lapozgatni (a halottakra és a házasságokra
válaszoltam). ZJ

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása