[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Istvánné Neuburger zsu4519 at gmail.com
2020. Ápr. 3., P, 17:33:45 CEST

Kedves János,
A betegségek miatt sok hasznos kutatással kapcsolatos ötletről lemaradtam
és jelenleg sem tudom teljes figyelemmel kísérni a levelezést, ezért új
nekem az FS-TOOLS program. Hol lehet ezt letölteni?
Üdv. Neuburger Zsuzsi

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 3., P,
11:05):