[Csaladtortenet 2] myHeritage FTB

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2020. Ápr. 3., P, 11:54:35 CEST

A FTB-ben ez az összefűzés nem azt jelenti, hogy az azonos személyeket
megkeresi és összevonj.
Egyszerűen a nyitva álló projektbe teszi az újabban hozzáadott gedcomot.
Új projektet kellett volna választani ehhez.
Illetve ezért kell időről-időre biztonsági másolatot (és/vagy gedcomot)
exportálni.

üdv: Előd