[Csaladtortenet 2] myHeritage FTB

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Ápr. 3., P, 16:20:37 CEST

Sajnos, igaz. A Windows7 alatt mindenki csak egyszer szerepel.
Vajon ki tudom-e emelni a Windows10 alatti változatból azokat a
rekordokat, amelyeket a legutóbbi két hétben vettem fel? Nézzem végig a
GEDCOM fájl végét?   Üdvözlettel, János

2020.04.03. 11:54 keltezéssel, Szabó Előd írta:
> A FTB-ben ez az összefűzés nem azt jelenti, hogy az azonos személyeket
> megkeresi és összevonj.
> Egyszerűen a nyitva álló projektbe teszi az újabban hozzáadott gedcomot.
> Új projektet kellett volna választani ehhez.--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása