[Csaladtortenet 2] Szolnok 1850 körül

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Ápr. 5., V, 07:53:26 CEST

Ezen én már 2x is túl vagyok, mivel akkoriban Szolnokon szinte csak
katolikusok voltak így a református vonalat kizártam. 2x végig lapoztam a
házasságokat 1855 előtt, sőt utana is a  testvérek házasságát keresve, de 2
lehetőség még mindig nyitott.
Továbbá a 4 lehetséges születés testvéreit és leszármazottait is
kikerestem, de szintén csak olyat tudtam kizárni akit már korábban.
Szóval ha Szolnokon rendesen vezették az anyakönyvet (látszólag igen) akkor
valahol máshol házasodtak.

2020. április 5., vasárnap dátummal Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com>