[Csaladtortenet 2] Szolnok 1850 körül

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Ápr. 3., P, 18:43:21 CEST

Kedves lista tagok!

A szolnokot kutatóktól kérdeznék.
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GS44-LGJ
Keresem az egyik ősöm Deák Ferenc születését (szüleit) az FS-en.
Sajnos több is ráillik ezért a halálát is megkerestem. Ott nem írták be a
még szüleit és szintén nem egyértemű a korból visszaszámolva a születést.
Gondoltam a házasságba beírták a szülőket, de nem találom, és 1850 és 1855
között nem találtam egy házasságot sem Deák Ferenc vőlegénnyel pedig
1855-től 3 DFnek is születtek gyerekeik Szolnokon.
Hová jártak házasodni Szolnokról ???  Elvileg a menyasszonyok is Szolnokiak
voltak

Tamás