[Csaladtortenet 2] Házassági tanúk keresése

Balogh László egyesult at gmail.com
2020. Ápr. 10., P, 19:27:33 CEST

Tisztelt egybegyűltek segítséget szeretnék kérni egy témában.
Adott ez a Szilágyi Gábor (Hegyközkovácsi, 1759.11.10-Debrecen,
1807.08.11), aki elvette a szolgálóját terhesen Oláh Erzsébetet (szül:
Tiszanána vagy Hajdúnánás. nem tudom. egyik sem biztos.) A gyermek 1795.
január 7-én született meg. Átnéztem az 1794-es évet házasságkötés
szempontjából Debrecenben, Hajdúnánáson, Tiszanánán, de ezeket a
személyeket nem találtam. Kinek mi a javaslata, hogy találjam meg a
házasságot? Tulajdonképpen a házassági tanúk nevére lennék kíváncsi, de
nagyon, egy fontos kardinális kérdés miatt!!  Aki tud bármilyen ötlettel,
kérem segítsen!! Köszönettel:  Balogh László