[Csaladtortenet 2] Házassági tanúk keresése

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Ápr. 10., P, 20:24:16 CEST

Kedves László!

Átfuttattam a hajdúnánási adatbázisaimon a neveket.
Az első Szilágyi Gábor házasság 1834-es, ő is helyben születik (1808).
Oláh Erzsébet több is van, aki anyaként szóba jöhetne.
De Szilágyi apával nincs, törvénytelen szülés először 1812-ben (ill. tovább 1828-ig).
A hajdúvárost kizárnám.

Nem osztottad meg a dokumentumokat, amikből következtetsz.
Ha mégis H.nánásra vezetnének a szálak, írj nekem, mielőtt hosszú keresésbe fogsz.

Áldott Húsvétot!
Jóna Sanyi