[Csaladtortenet 2] összeírások - felnőtt kor?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Ápr. 10., P, 22:46:57 CEST

Én is úgy tudom, hogy már az egészen fiatal gyermekeket is összeírták a
nemesi összeíráskor, azért van sok olyan bejegyzés, hogy például Varga,
másként Nagy Ferenc és István, Mihály fiai, Varga, másként Nagy Mihály,
György fia és az előbbi Mihály unokája (Ják,1754). Ezek kiváló támpontok
családkutatáshoz is!