[Csaladtortenet 2] Nemesi névsor - Nagykorúság

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2020. Ápr. 11., Szo, 19:53:09 CEST

Kedves Levelezők!
Talan ez is segit.

https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Borovszky-borovszky-samu-magyarorszag-varmegyei-es-varosai-1/somogy-varmegye-153D7/somogy-varmegye-nemes-csaladai-irta-baranyai-bela-orsz-leveltari-fogalmazo-somogy-varmegye-volt-foleveltarosa-16650/nemesi-osszeirasok-166A7/ <https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Borovszky-borovszky-samu-magyarorszag-varmegyei-es-varosai-1/somogy-varmegye-153D7/somogy-varmegye-nemes-csaladai-irta-baranyai-bela-orsz-leveltari-fogalmazo-somogy-varmegye-volt-foleveltarosa-16650/nemesi-osszeirasok-166A7/>

Udv. Marcsi.