[Csaladtortenet 2] Nemesi névsor - Nagykorúság

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2020. Ápr. 11., Szo, 19:42:51 CEST

1848 után nem voltak nemesi összeírások, tehát 1874-es, stb. törvényre hivatkozni nem ildomos.Amúgy pedig nem volt szoros összefüggés a nagykorúság és az összeírások alanyai között. Hol összeírták a gyermekeket, hol nem. A hadi szolgálat kapcsán gyakrabban, de ez sem volt törvényszerű.Vagyis megtörténte esetleges volt, különösebb következtetést nem lehet ebből levonni.
Üdv:Nagybaczoni Molnár Ferenc