[Csaladtortenet 2] Információ kérés Puskásné

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Ápr. 13., H, 20:49:35 CEST

Én úgy látom, hogy a plébániák elérhetőségét lehet keresni kétnyelvű
településnevek alapján.
Beírtam, hogy "Ivan", és kiadta őseim születési helyét: Ivánkafalva, a
lelkészi hivatal telefonszámával. Üdvötlettel János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása