[Csaladtortenet 2] Információ kérés Puskásné

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Ápr. 13., H, 20:52:24 CEST

Kedves Puskásné! Ez az összeállítás azt mutatja, hogy melyik helységben,
melyik vallási felekezethez tartozókat adatolták. Milyen időszakban. Ha jól
néztem ez nem más mint az anyakönyvek katológusa, részletes háttér
anyagokkal.  Valahol talán a facebookon, mintha láttam volna ezt a kérdést
feltenni. Ott ha jól emlékszem a szlovákiai anyakönyvek nagy tudósa
válaszolt volna Önnek. Fogadja meg a tanácsát, mert érti a dolgát, jó
válaszokat ad, csak meg kell fogani.  Például: Lonto- Ipolyszakálas római
katolikus anyakönyveit itt találja. Itt lehet lapozgatni:
https://www.familysearch.org/search/catalog/1057488?availability=Family%20Hi
story%20Library             Üdv.: Páli Pista