[Csaladtortenet 2] Latin fordítás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2020. Ápr. 15., Sze, 14:22:20 CEST

Kedves Kutakodók! Én is a DictZone online szótárgyűjteményt használom:
mindazon kívül, amit Jóna Sándor felsorol, ennek az is az előnye, hogy
nemcsak latin szótár, hanem igen széles körű a benne levő más nyelvi
szótárak sora (angol, német, szlovák, orosz, stb)
Üdv. Judit

Jóna Sándor <jona at jonafamily.eu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 15., Sze,
13:45):