[Csaladtortenet 2] Latin fordítás

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Ápr. 15., Sze, 14:13:04 CEST

Kedves Sándor!

Bevallom több "guglis barátom" is van :)  általában 2 forditót szoktam
használni,(több kevesebb
sikerrel ) és a dictzone is sokszor  segít. A MACSE segédletek is a
barátom. :)

Egészségügyi szakközépbe jártam (már jóóóóó régen ) ahol orvosi latint
tanultunk.
Nagyon rossz emlékeim vannak,talán a tanár miatt is.Minden esetre,ha tudtam
volna,hogy 50 év múlva közelebb
kerülök a latinhoz,biztosan jobban oda figyelek :)
Azokat a *szavakat *amelyek gyakran előfordulnak,ki is szoktam írni, és
azokat egy idő után megjegyzem.

Én csak nagyon amatőr módon,saját családunkat kutatom,és általában az
anyakönyvekkel kapcsolatban van rá szükségem.
Hosszabb szövegnek nem is mernék neki állni.

Köszönöm,hogy megosztotta a gondolatait,már ezért érdemes volt kérdeznem.
Biztosan többünk segítségére lesz.

Üdvözlettel:
Zsuzsa

Jóna Sándor <jona at jonafamily.eu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 15., Sze,