[Csaladtortenet 2] Házassági bejegyzés

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2020. Ápr. 16., Cs, 22:17:46 CEST

Kedves György!

Az egyházi anyakönyvbe azt írták be, hogy az illetők melyik plébánián
házasodtak, viszont ez nem egyenlő azzal, hogy melyik állami
anyakönyvvezetőnél vezették a házasságot. Tengelic (Gindli-Csanád)
településen megtaláltam a házasságot, ahol Meksz Rozália be volt jegyezve.

Üdv: Bánfi Zoltán

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9TH2-5FL?i=469&cc=1452460&cat=671725

Georg Magyari <georg.magyari at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 16.,
Cs, 21:25):