[Csaladtortenet 2] Házassági bejegyzés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 16., Cs, 23:32:59 CEST

Kedves Gyuri!
És Zoli linkje alapján már a testvéreket sem lehetetlen megtalálni:
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.fatherGivenName=ph*&q.fatherSurname=m%C3%A1rkus&q.fatherSurname.exact=on&q.motherGivenName=elisabetha&q.motherSurname=b*&f.recordCountry=Hungary&count=100&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on

Remélhetőleg köztük van a dédnagyi is :)
Üdv,
Anna

Zoltán Bánfi <zobanfi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 16., Cs,
22:18):