[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek az Interneten

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2020. Ápr. 17., P, 16:18:36 CEST

Kedves Rudolf!

Van több lehetőség is díj ellenében, mivel nem írtad, hogy mely terület,
illetve felekezet érdekel, így küldök két linket, ahonnan könnyen
felfedezhető, hegy milyen elérhető adatbázisok léteznek Magyarországon.

https://melte.hu/
https://macse.hu/society/linkek.php

Üdv: Bánfi Zoltán

Rudolf SURÁNYI <suranyi.rudolf.1942 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.