[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek az Interneten

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Ápr. 17., P, 17:21:19 CEST

> Arra szeretnék segítséget kérni-kapni, hogy az adai Egyházi anyakönyveket
> 1895 utáni időszakra az Interneten meg tudom-e találni?

A Bács-Bodrog megyei Ada (ma Szerbia) katolikus anyakönyvei Kalocsán a
Főegyházmegyei Levéltár (fizetős) e-kutatási szolgáltatásán
böngészhetők.

https://archivum.asztrik.hu/?q=oldal/feldolgozottsag-attekinto-tablazat

Halottak és házasultak 1942-ig, kereszteltek 1920-ig, bérmáltak 1913-ig.

Az ilyesfajta kérdéseknél segít, ha a megyét is megnevezzük, mert (1)
sok helységnévből van több is, és (2) még a nagyobb községekről sem
tud(hat)ja mindenki, hogy az ország melyik csücskében vannak.

Juli
/\ /\