[Csaladtortenet 2] Házasságot keresek

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2020. Ápr. 18., Szo, 15:06:56 CEST

Sziasztok,

A magyar útlevél az igazolása a magyar állampolgárságnak. Apámnak, aki
56-ban ment ki, utolsó nagy vágya volt, hogy legyen magyar útlevele. A
szülei házassági anyakönyvi kivonatát nem kérték, de az Édesanyámmal való
házasságát igen. Azon rajta van, hogy elváltak. Kérték az amerikai
házassági papírjait, amit itthon regisztráltak. *Családi állapotának a
magyar hatóságok előtt történő igazolása érdekében kezdeményeznie kell a
házasságkötés hazai anyakönyvezését is*. - ezt lemásoltam :)
Nagyon egyszerű folyamat volt. Termeszetesen a ő születési akvi kivonatát
is.
Amit ki kellett tölteni:

Állampolgárság igazolása iránti kérelem

- merthogyha nem volt eljárás ellene, akkor nem veszítheti el senki a
magyar állampolgárságot.

Bocs, ha nyitott kapukat döngetek...