[Csaladtortenet 2] Házasságot keresek

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2020. Ápr. 18., Szo, 15:17:34 CEST

Kedves levelezok!
Van annak oka, ha kerik a szulok hazassagi papirjait, de ezt a kovetsegen
belul be tudjak szerezni. Az allampolgarsagodat el lehet veszteni tobbfele
okbol. Ha nem volt utleveled akkor az lehet az egyik oka. A szulokkel
utlevel nelkul menekulhetett kulfoldre. Ha az illeto nem tudja igazolni egy
regi utlevel masolata is elegendo ehez, akkor kerik a szulok hazassagi
papirjait, amit a kovetsegen belul, nagy osszegekert be tud szerezni.
Otthon el tudja inditani szemelyesen, es ehez nem kell lakcimkartya sem, de
azt is kap az utlevellel egyutt. Ha nem volt buntetes alatt, vagy nem
mondtak le az allampolgarsagrol, amit meg tudtak tenni.
Ezeket tapasztalatbol irom.
Udv. Marcsi.